Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Holger Åhman - 10 mars 2011 17:05

Hejsan!


Idag passade vi på att vara ute då det var fint väder på förmiddagen. Pappa lämnade av mig, mamma och Alva i sidsjön vid pulkbacken. Han fick åka och göra ärenden medan vi busade i snön! Jag var så glad hela tiden, jag älskar livet! Det är så härligt när jag får må bra. Imorse tittade jag ut genom fönstret när vi åt frukost och sa "vilket vackert väder, det blir en fin dag idag!" med ett stort leende. Då blir mamma och pappa på bra humör hur lite vi än har sovit.


Väl i backen var det några som tränade på freestyle hopp med skidor. De hade ett stoooort hopp och en stoooor madrass som de landade på. När jag och mamma stod där och tittade så sa jag "det är fantastiskt hur de gör!"  och klappade händerna. Det är väl för härligt det!


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards