Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Holger Åhman - 15 mars 2011 19:14

Hej!


Idag har det varit sol igen, vi har haft finväder i flera dagar nu! Igår åkte jag skidor ute på tomten. Det var roligt, det var lite svårt att ta sig upp när jag ramlade men med lite hjälp så gick det bra!


Idag har jag, mamma och Alva varit till Thea och hennes mamma. När vi kom dit var Sofia, Carro och hennes lilla Emma där också! Sen lekte jag och Thea ute på gården, vi åkte på madrasser nerför en backe å det gick fort! Sen åt vi äpple och banan ute i solskenet på bron.


Mina värden såg bra ut igår så jag får samma dos den här veckan igen. Blodvärdet var bättre än det brukar och jag är lite piggare också så det är säkert därför! Jag sover fortfarande inte så bra...var vaken flera gånger inatt. Men så är det och det är bara hoppas att det blir bättre snart.


kram kram

Skapa flashcards