Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Holger Åhman - 25 mars 2011 08:03

Godmorgon!


Igår var det nästan storm här, det gick inte att vara ute för då hade jag nog blåst bort! Det blev en innedag med pusselbyggande och träning på cykeln. Pappa gjorde ett försök att ta med mig till Birsta men innanför dörrarna till första affären så bajsade jag...det luktade jättegott i affären  ..så pappa fick vända och ta med mig hem igen.


Ikväll skulle farmor och farfar komma hit men de ringde nyss och ligger i magsjuka..stackars..det var synd för mamma och pappa hade planerat att gå ut och äta imorgon med laget som ska cykla för team Holger på Spin för livet. Det är imorgon och jag ska också vara med ett tag. Takida kommer och spelar för oss i barncancerföreningen! Fast jag vet inte vilka det är men mamma och pappa säger att de är bra!


Här har jag byggt!

 

Jag och Alva

 

kram

Ovido - Quiz & Flashcards