Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Holger Åhman - 31 mars 2011 20:36

Hej hopp!


Idag har jag och pappa tvättat bilen, det var läääänge sedan. Den va såååå smutsig. Det var roligt, vi sprutade vatten och tvättade med en svamp.


På eftermiddagen åkte jag och mamma och hämtade Kristin. Sedan bar det av till Norra berget där vi fikade och lekte i lekparken. Jag ville inte alls åka hem!


Imorgon åker vi till Umeå. Det ska bli spännande. Undrar om det är många andra barn där!? Hoppas! Det ska bli roligt att åka till Umeå för en trevlig träff isf det vi annars åkt för (cellgiftsbehandling). Blir nog bra att få något annat minne från den staden. Det är en jättefin stad så vi kommer säkert att komma dit fler gånger också! Om du läser bloggen Camilla så hoppas jag att vi ses och den här gången behöver du inte koppla något dropp till mig! :)


Natti natti!

Ovido - Quiz & Flashcards