Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Holger Åhman - 1 maj 2011 12:42

Hej alla!


Nu är vi hemma igen, jag och Alva har sovit hela vägen i bilen så resan gick snabbt. Det första jag såg när jag kom hem var att min lekmatta var borta...men när mamma visade att den var i mitt rum så blev jag toppen glad! Det blev jättebra, nu kan jag leka där inne med alla mina bilar.


Pappa är på resande fot, han är i London med ett gäng grabbar och ser på fotboll. Lyxigt! Han kommer inte hem förrän imorgon kväll men då sover jag nog redan så jag får träffa honom på tisdag. Det känns länge tills dess.


Imorgon är det fullt upp, då ska vi först till sjukhuset och ta prover, sedan ska jag på tre års kontroll på bvc. Det ska bli spännande! Vi får hoppas jag hunnit ikapp bra i utvecklingen...det tror vi att jag har.


Nu ska jag och mamma leka med bilarna! Alva hon leker med sitt babygym en stund till.


Ovido - Quiz & Flashcards