Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Holger Åhman - 3 maj 2011 07:52

Hej!


Inatt när jag vaknade var pappa hemma igen! Han kom in och la sej med mig och det var jättemysigt. Jag berättade just för mamma vid frukostbordet hur han höll om mig och vi sov tillsammans och att det var gosigt.


Igår var vi till sjukhuset och tog prover. Det var mycket folk där och eftersom vi hade tid på bvc också så åkte vi dit och sedan tillbaks igen till Gudrun. Där var Anna-Maria, en tjej som också har leukemi...för andra gången..och hon skulle också ta prover. Hon har tagit bort sin cvk, precis som jag ska göra! Då fick jag titta när hon tog stick i fingret och det såg inte alls så läskigt ut. Men jag vågade ändå inte när det var min tur..

Vi har fått operationstid nu för att plocka bort min cvk, men vi får se hur det går. Jag måste ju fortfarande ta prover varje vecka!


Mina värden var lite bättre igår men de vill fortfarande att jag får lite lägre dos då jag inte riktigt kommit ikapp mig. Vita blodkropparna och netrofila var fortfarande lite låga.


Igår hann jag med att träffa mammas kompis Karin, Milla, Thea och Carl också!

 


Idag ska vi åka och gratta Kristina!

Ovido - Quiz & Flashcards