Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Holger Åhman - 16 maj 2011 18:23

Hej!


Nu är jag hemma efter en dag på sjukhuset med operation av cvk:n. Allt har gått bra. Jag fick komma in och ta prover tidigt på morgonen, byta tröja och sedan bar det iväg till operation. Där blev jag sövd, bara en förälder får vara med så pappa följde med in medan Alva och mamma fick vänta utanför. När jag sov gott gick mamma och pappa upp för att äta lite frukost. Efter ca en timme kom de och meddelade att allt gått bra, cvk:n var ute och pappa fick gå till uppvaket för att sitta där tills jag vaknade.


När jag vaknat fick jag komma till avdelningen igen, där drack jag lite vatten och sedan somnade jag om. Sov ganska länge men när jag vaknade fick jag i mig lite smörgås och vi såg att kisseriet fungerade så då fick vi åka hem.


Jag är lite trött och slö och ganska blek, somnade en bra stund på eftermiddagen på mammas mage. Supermysigt tyckte hon! Det har jag ju nästan inte gjort sen jag va bäbis!


Det känns som en milstolpe verkligen att få ta bort slangen. Nu kan jag bada och jag ser ut som alla andra barn i badshorts!


Lite bilder från dagen.


Uppvaket

 

Slangen fick vi behålla

  De satte en nål i foten också ifall något skulle hända så kan de spruta in medicin snabbt där.

 


Ovido - Quiz & Flashcards