Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Holger Åhman - 18 maj 2011 17:26

Hej!


Jag mar fortfarande toppen, har busat med farmor och farfar hela dagen. Ingen feber nu heller och det ser bra ut under förbandet över saret. Vi har lekt ute hela dagen, jag springer med barnvagnen i vattenpölarna.


Jag har blivit bjuden pa glass pa fyrklövern!! De sa att jag skulle komma hit varje dag jag är här sa ska jag fa mer glass, jag kommer!!!


Det blir melonsmaskens ikväll!


Mamma och pappa har haft en superdag med, solen har varit framme till och fran hela dagen, de har ätit gott. Nu är de jättetrötta, de fick kliva upp fyra imorse sa nu blir det sova for dem. En helkväll inne pa hotellet med Alva som gurglar och skrattar. Hon har varit sa snäll, sover till och fran i vagnen och är glad sa fort hon är vaken. Hon saknar mig dock, ingen Holger som kommer och kramar och pussar pa henne.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards