Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Holger Åhman - 26 maj 2011 18:27

Hej!


Idag var vi till gudrun och tog bort stygnen och det stora plåstret på bröstet. Jag ville inte alls och grät men det gick bra tillslut ändå. Det var lite läskigt och jag visste inte hur det skulle se ut under plåstret nu när jag inte har nån cvk. Det såg bra ut, det var lite geggigt i såren och vi fick tvätta ordentligt men sen fick jag ett nytt fint plåster och på måndag ska vi kolla så att det läker bra. Då ska vi till Catharina också, vi har fått läkartid hos henne.


Sen for mamma, jag och Alva till Malin, Loke och Freja! Pappa var hemma och la golv i bastun. Det var jättekul där, jag och Loke lekte ute, sen åt vi lunch, sov och fortsatte att leka.


Hemma blev det middag och sedan var vi ut och blåste såpbubblor! Och jag har lärt mig att cykla själv på trehjulingen!


  

Loke och Alva

  Alva och Freja

 

Skapa flashcards