Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Holger Åhman - 30 maj 2011 19:09

Hej!


Idag har vi varit på provtagning och sedan på läkarbesök. Jag fick väga och mäta mig och Catharina undersökte mig. Allt gick jättebra tills vi skulle ta bort plåstret över såren efter operationen. Det ville jag inte...men det gick bra till sist. Det ser fint ut, har läkt bra nu.  


Stick i fingret tog jag också! Proverna såg bra ut, lite för bra så jag har höjd dos den här veckan. Det blir första veckan som jag är uppe i helt full dos!! Maxdosen som jag ska ha av cellgifter.


Sen har vi varit ute, mamma fyllde vatten i min skottkärra så jag kunde köra och fylla på vattenpölarna!


Alva har provat äta lite för första gången. Lite pure på katrinplommon för det är lite stopp i hennes mage. Men den kom igång! Fast det mesta hamnade utanför..

 

Ovido - Quiz & Flashcards