Alla inlägg under juni 2011

Av Holger Åhman - 5 juni 2011 18:51

Hej!


Idag har det varit full fart. Jag och pappa var ute och klippte gräset på förmiddagen medan mamma målade i bastun. Sen kom mormor, morfar, Loke, Freja, Malin och Gustav hit! Jag och Loke busade så klart! Pappa och Gustav grejade lite i bastun och sedan blev det grillat!


Nu var vi så skitiga allihop så vi har tagit en lång dusch och snart blir det godnatt både för Alva och mig.


Imorgon ska jag på kalas hos Molly! Det var så längesen jag träffade henne och jag längtar.


Loke, Alvaoch Gustav

 


Av Holger Åhman - 4 juni 2011 19:07

Hej!


Idag har vi varit på dop. Det var Melvin som döptes och det var jättefint! Jag och Loke var duktiga i kyrkan och lyssnade och sjung. Sen fick vi korv och fika i Astrid och Pelles sommarstuga, toppen tyckte vi.


Loke, Malin, Freja och Gustav följde med hem till mig efter dopet så vi kunde fortsätta busa. Det gjorde vi verkligen! Vi vill gärna leka med exakt samma leksaker men ju mer vi är med varandra ju duktigare blir vi på att dela med oss.


Här är bilder från dagen!

       

bil

Av Holger Åhman - 3 juni 2011 18:14

Hej!


Nu är vi hemma igen, vi har haft en förmiddag med strålande väder. Spelade fotboll med grabbarna medan de vuxna fick packa och städa stugan. Jag är lite hostig men annars mår jag bra. Det är toppen att vara utan slangar! Nu har jag inget plåster heller och det läker jättefint.


På hemvägen stannade vi hos J-O, Annika, Elliot, Oliver och bäbisen. Jag hoppade massa på deras stora studsmatta! Farmor var också med och lite senare kom J-O och farfar hem från bruket.


Imorgon ska vi på dop, det är Melvin som ska döpas! Min släkting som bara är två dagar yngre än mig. Hoppas det blir fint väder för det ska vara utomhus. Men det verkar kunna bli det! Loke ska också dit så då ska vi busa.


Jag och pappa i Ockelbo

  Jag och Joel

  Pontus och hans pappa

 

Av Holger Åhman - 2 juni 2011 18:18

hej!


Idag har vi varit i Ockelbo, vi bor i en stuga ute i skogen. Det är supermysigt! Vi har spelat boll, varit in till centrum och ätit, byggt koja i skogen. Grabbarna är jättesnälla och tar hand om mej. Jag får vara med hela tiden! Nu har vi avslutat en härlig taccos middag, jag och grabbarna sprang ut så fort vi käkat för att busa igen.


Imorgon åker vi hem igen. Då ska vi åka förbi J-O och Annika också! De har fyllt år båda två så vi tänkte gratta dem.


kram kram

Av Holger Åhman - 1 juni 2011 12:00

Hej!


Nu har vi städat och packat. Sen blev det en dusch, första duschen efter operationen!! Det är toppen att inte ha några slangar som jag måste hålla reda på. Inget som kan fastna och när jag böjer mig över Alva och pratar med henne behöver jag inte vara rädd att hon ska ta tag i dem och dra.


Vi har kommit till farmor och farfar nu, vi ska få lunch här. Sedan hinner jag leka och busa lite med dem innan vi ska åka vidare. Kanske vi kan gå till lekparken en stund!


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards