Alla inlägg den 7 juli 2011

:-)

Av Holger Åhman - 7 juli 2011 18:49

Hej!


Idag har vi varit på provtagning och sedan på läkarbesök. Det var bara 0,2 idag så det går väldigt segt. Det kan bero på att jag fått lite ändrad dos på slutet och provade högsta dosen nu senaste veckorna och att det nu har tippat över och jag inte riktigt klarar den. Men jag är pigg och mår bra i övrigt. Catharina lyssnade och undersökte mig som hon brukar och allt såg bra ut.

Det blir inga mediciner nu heller. Det är inte så bra...de vill gärna att jag får komma igång med min underhållsbehandling så snart som möjligt så inte cancercellerna får någon chans att komma tillbaks. Om jag fortfarande ligger lika lågt på måndag så får jag nog lite cellgifter ändå.


Igår var vi på grillning och det var jätteroligt. Molly, Olle, Loke och jag lekte tillsammans och det var fullt hus med ungar!  

     

Mamma tog chansen att kramas lite med Freja.

 


Efter läkarbesöket gjorde vi nått som jag längtat efter, vi hämtade en fyrhjuling som vi fått ärva av Astrids jobbarkompis! Astrid fixade in den till stan igår!! Hur häftig som helst!! Jag var sååå lycklig när jag fick prova köra den.

 



  

Ovido - Quiz & Flashcards