Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Holger Åhman - 27 juli 2011 18:50

hej!


Nu är jag, Holger, här igen.

Gu va härligt det är att vara på landet! idag har vi varit och badat, ett jättemysigt ställe där inga andra är. Sen brukar morfar skjutsa mej i skottkärran...ni anar inte hur fort det går! Han springer nästan allt han kan och jag tycker det är hur kul som helst. Sen åker vi över små hopp och det är ännu roligare.


Provsvaren såg bra ut och jag får fortsätta på samma medicinering. Jag har lite mindre dos av det ena cellgiftet så jag ska hämta upp mej igen. 1,0 i netrofila nu så det ser fint ut.


För en stund sedan kom Astrid, Pelle, Krisina, Tommy och Melvin hit till Olovs hem! De ska sova här och imorgon kommer mamma och Alva hit och vi ska alla åka till Junsele djurpark. Det blir nog en toppendag!



Ovido - Quiz & Flashcards