Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Holger Åhman - 31 juli 2011 18:18

Hej!!!!


Idag började vi dagen ute med vattenkrig jag och farfar vi blev helt genom våta men det var jätte roligt.

Efter en stunds vattenkrig måsta kläderna torkas och då var vi inne en stund och lekte med bilar sedan gick ut igen för att klättra på klätterställningen utanför farmor och farfar.

Sedan var det dags för vattenkrig igen för att sedan gå in och äta mat och torka igen


När vi skulle äta så kom pappa för att hämta mig men vi skulle äta och busa lite först innan vi skulle åka hemåt jag och pappa hade kuddkrig på farmors säng och det var kul att kasta kuddar på pappa och sedan kastade jag på farmor o farfar med.


Nu leker jag doktor och går omkring och tar tempen på dom med en gammal mobiltelefon för att se att dom inte är sjuka.


Snart är det dags att sätta sig i bilen med pappa och åka hem till mamma och Alva..


Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards