Alla inlägg under juli 2011

Av Holger Åhman - 5 juli 2011 17:55

Hej!


Idag har vi varit på tivolit! Det var toppen, Molly och hennes familj var med och vi åkte radiostyrda bilar, parisehjulet och lite annat som va sååå häftigt! Roligast var radiobilarna så klart.


  kram!

Av Holger Åhman - 4 juli 2011 22:16

Godkväll!


Idag har det varit full fart. Vi var först på sjukhuset och tog prover, sen handlade vi lite mat. Jag satt i en bil med vagn till så jag kunde styra när mamma körde, det är bra för då har jag också nått roligt att göra på affären.


På eftermiddagen var vi in till stan och åt med Loke och hans familj och sedan hem för att få besök av Kristina, Tommy och Melvin. Vi har haft jättekul! Jag var trött och somnade som en stock sen.


Mina värden var dock inge bättre, 0,3 i netrofila igen...så nya prover på torsdag och då har vi även en läkartid.


Vi lekte vid drakarna på stan!

  Pausade lite på en bänk också   Loke med familj  

Av Holger Åhman - 3 juli 2011 18:36

Hej!


Imorse fyllde vi upp handfaten i badrummet för att jag skulle kunna tvätta mina bilar. När pappa kom in senare stog jag och öste ur handfaten med händerna så allt vatten hamnade på golvet! - Varför gör du så, frågade pappa. För jag får inte upp proppen och måste ju tömma ut vattnet. Hur självklart som helst juh!!   


Idag har vi varit på Alnön. Krisinas familj och Lokes familj var också där. Sen kom Astrids kusin och hälsade på också! Vi fick lunch och hade jättemysigt. Lokes familj följde med hem till oss en stund innan de åkte vidare till mormor och morfars hus. De ska bo där medan de är i Sundsvall på lite semester. Mormor och morfar är själva på semester, de bilar runt lite i Sverige.


Imorgon är det provtagning igen, det ska bli spännande att se hur det ser ut.


kram

Av Holger Åhman - 2 juli 2011 12:48

Halloj!


Idag fyller min farmor år, GRATTIS!!


Vi ska ner och fira henne nästa helg. Då ska pappa spela fotboll också... han spelade mycket förr men det var läääängesen nu, men gubbarna har ordnat ett lag till en cup i Iggesund, blir kul! Jag ska dit och titta på!


Imorgon ska vi ut till Astrids stuga igen, det ska komma några släktingar dit som vi tänkte passa på att träffa. Sen kommer Malin, Gustav, Loke och Freja till Sundsvall sent ikväll! Jag längtar tills vi kan ses!


Nu har jag och pappa nyss varit till vattenpölarna...båda två var som två blöta hundar när vi kom in så vi fick duscha av oss innan det blev lunch och läggdags.


kram och hej!

Av Holger Åhman - 1 juli 2011 13:02

Hejsan!


Idag har vi mysfredag, det regnar ute så vi är inne och donar. Alva låg på min säng imorse och jag la på filtar och nattade henne med att läsa en godnattsaga. Sedan kröp jag upp brevid och så låtsades vi sova.

Mamma och jag sla åka och köpa ett nytt pussel till mig som vi kan pyssla med idag. Jag ska få följa med och välja själv!


Vi behöver inte åka till sjukhuset i helgen för prover. De ringde idag och sa att det räcker om vi kommer på måndag.


kram och trevlig helg!

Skapa flashcards