Alla inlägg den 10 september 2011

Av Holger Åhman - 10 september 2011 20:10

hej!

Vilken härlig dag vi haft! Först en jättetrevlig kväll igår då både jag och Thea var med och badade tunna. Idag eldade vi upp tunnan igen och har badat och bastat.

I helgen skulle vi egentligen till Sthm för att Freja ska namnges..men eftersom vi åker utomlands så blev vi hemma. Men vi har bokat en annan helg som vi kommer och hälsar på!

På eftermiddagen hade jag så mycket kryp i kroppen och spring i benen så mamma tog med mej till Södra Berget för att gå Björnstigen. Det är en stig med massa kluriga saker att ta sig igenom. Gå balansgång, gå genom en grotta, klättra upp och ner för stegar mm. Jag tyckte det var jättekul och kämpade på hela vägen! Fast på ett ställe ramlade jag rätt i en vattenpöl och blev dyngsur..men det gjorde inget, det va inte så långt kvar då.
När vi gått runt såg jag några som grillade korv och blev sugen. Vi hade sån tur att de hörde att jag va korvsugen och bjöd mej på en. hi,hi...vilken toppenavslutning!
Inte nog med det...det var back sm i rally där också så mitt i stigen kunde jag och mamma stanna och titta på bilarna som gaaasade upp för backen!! Gissa om jag gillade det!?!
Imorgon ska nog jag och pappa upp dit och kolla lite. Vi åker ju inte på semester förrän sent på kvällen.

När vi kom hem var jag trött, vi hann med lite lördagsmys och sedan blev det sängen...nu har jag precis somnat.

kram

Ovido - Quiz & Flashcards