Alla inlägg den 11 september 2011

Av Holger Åhman - 11 september 2011 17:38

IIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nu åker vi snart till flygplatsen! Har inte vågat hoppats riktigt på att vi skulle kunna komma iväg men nu verkar det som att det ska bli av. Pirrigt och spännande. Jag tycker tiden går såååå långsamt! Vänta är det värsta jag  vet! Tur att jag har en lillesyrra som jag kan busa med.


Millan kommer och hämtar oss och ska skjutsa oss till midlanda. Jag är jättespänd på hur det ska kännas att flyga.


Pappa tog med mig på rally idag och det var sååå kul! Jag surrade med allt och alla som vanligt. Tillslut somnade jag en stund i vagnen men det satt långt inne  


Nästa söndag kommer vi hem! Så nu blir det paus i bloggningen tills dess. Men vi ses snart igen! Nu åker vi till   


kram kram   

Ovido - Quiz & Flashcards