Alla inlägg den 22 september 2011

Av Holger Åhman - 22 september 2011 08:59

Hej!


Idag har farfar kommit på besök, jag har längtat efter honom! Han ska vara här medan jag och mamma åker till sjukhuset och tar prover. Sedan ska jag och han ta tåget till Iggesund och där blir jag kvar till imorgon. Då får jag träffa farmor också!!


Farfar ska sätta upp några våder tapet i rummet utanför bastun medan pappa försöker får upp några lister, det är bra att få upp lister så snabbt som möjligt annars är det stor risk att det aldrig blir av...någon som känner igen det!?! :)

Imorgon är det ett evenemang som heter FUCK CANCER! Det är en insamling till barncancerfonden. Den håller till på Pipeline för er som bor i Sundsvall!! Finns massa skoj för barnen under dagen och på kvällen och natten är det artister som uppträder. Riktigt bra! Kostar minimum 50 kroner...men man får gärna betala lite extra!

kram

Ovido - Quiz & Flashcards