Alla inlägg under september 2011

Av Holger Åhman - 7 september 2011 09:26

Hej!


Mina värden var bra igår!! Toppen, då lutar det åt att vi kan komma iväg. Nya prover på fredag så får vi se...jag har fått öka dosen cellgifter den här veckan också.


Alva är pigg nu och mår bra i sin förkylning, jag är täppt i näsan och ganska hostig men hade inget högt crp så det är nog bara en förkylning och det klarar min kropp själv.


Igår va vi och köpte en massa grejer till min tågbana! Jag lekte och byggde i flera timmar! Inatt kom jag in till mamma och lite sömndrucken innan jag somnade om sa jag "är tågbanan kvar?" Å det är den så klart!


 

Av Holger Åhman - 5 september 2011 12:00

Hejsan!


I helgen blev det dop för hela slanten. Först här hemma i Sundsvall där dopet blev både bröllop och dop! Vilka fillurer som överraskade oss! Jättefint var det iaf. Jag hade svårt att sitta stilla men det gick bra ändå.


Igår var vi till Hudik på dop. Det var också jättefint! J-O och Annikas lilla William firades med smörgåstårta och fika efteråt. Jag och Alva trivdes och surrade med allt och alla. Oliver och Elliot var också där, och farfar!! Jag busade med honom som alltid!


Idag var jag och pappa på sjukhuset och tog prover medan mamma och Alva var på bvc för hennes åttamånaderskontroll. Hon växer precis som hon ska! Vi är lite spända inför dagens provsvar så vi får se om det blir någon resa eller inte. Men vi ska in och ta prover på fredag också så vi vet säkert innan vi åker.


kram och hejj!

Av Holger Åhman - 3 september 2011 11:37

Hej!


Igår firade vi mormor och Astrid som fyllde år. Mormor fick komma till oss och bada bastu och sedan var vi hem till dem och åt smörgåstårta allihop. Bastun är inte klar men det börjar ta form!


Alva är förkyld och har fått ögoninflamation så hon har inte velat sova nått nästan i två nätter. Jag är också lite snorig men pigg och glad. Inatt fick jag sova hos mormor och morfar och snart kommer mamma och pappa och hämtar mej för vi ska åka på dop!


På måndag blir det spännande med provtagningen. Om vi kommer iväg så är det Turkiet som gäller. Det går flyg direkt här ifrån Sundsvall så det blir toppen! All inclusive :)


Här är bilder från bastun.

      Här kan man sitta utanför och relaxa  

Av Holger Åhman - 1 september 2011 09:22

Hej!


Idag ska vi testa första brasan i bastun! Den är inte riktigt klar men vi har fått in skorsten och ventil så vi kan prova elda och se så att det inte ryker in.


I helgen är det mycket som händer. Imorgon fyller mormor och Astrid (tvillingar) år så då ska vi fira dem. På lördag är det dop för Sofia och Henkes lilla Axel och på söndag är det dop för J-O och Annikas grabb!


Imorse filmade vi lite, här är jag!

och här är Alva!



kram


Ovido - Quiz & Flashcards