Alla inlägg den 8 november 2011

Av Holger Åhman - 8 november 2011 07:17

hej!


Då har en ny vecka börjat och vi var som vanligt och tog prover igår, sedan var vi upp på lekterapin! Jag lekte med allt möjligt, bl a hjälpte jag några dockor som inte mådde bra. Jag röntgade dem och tog stick i fingret på dem. Då blev de friska!


Jag var ganska låg i mina värden, både netrofila och trombocyterna hade sjunkit så jag ska ta lite mindre dos den här veckan så får vi se om jag hämtat upp mej till nästa måndag.


Men idag är det dags för dagis igen! Jag längtar, men vi kör fortfarande inskolning så mamma och Alva är där ganska mycket med mig. Vi tar det lugnt och försiktigt så får det ta den tid det tar. Det är lite svårare att skola in också när det bara blir tre dagar i veckan...men det går bra hittills! Idag ska jag äta lunch själv där.


Nu finns det is på skridskobanan här på Gärdet, det är ganska nära oss och nu är jag sugen att få prova att åka skridskor! Det blev aldrig något sånt ifjol och då hade jag inte riktigt återfått balansen heller men nu är det bättre och nu ska vi prova!


kram

Ovido - Quiz & Flashcards