Alla inlägg den 28 november 2011

Av Holger Åhman - 28 november 2011 18:27

Hej!


Här i sundsvall har snön kommit. Igår när vi åkte från Stockholm var det snö från Iggesund och hem, riktigt mysigt för den ligger kvar på träden och det blir lite ljusare.


Idag blev det lekterapin för hela slanten! Eller lekperapin som jag säger    Jag, pappa och Alva var där. Maria var sjuk idag, det är hon som brukar leka med mej där och ha stick i fingret skolan, men Hampus gick i skola och var där och lekte på sina raster. Vi lunchade ihop också. Jag ville inte åka hem alls och Alva hade så kul så hon vägrade sova, fast pappa gick runt med vagnen. Leka och busa, det gillar vi!


Mina värden var bra, totalvita och netrofila var ganska höga men inget crp, så antingen är det för att jag varit förkyld men är bättre nu så det är påväg ner eller så är det en infektion på gång. Jag fick iaf samma dos cellgifter som förra veckan så får vi se vad som hänt till nästa måndag.


Hemma var jag och mamma ut en stund och lekte i snön!

 


Jag och Alva brukar leka i hennes vagnsinsats. Hon gillar när vi sitter där och gungar!

 

Ovido - Quiz & Flashcards