Alla inlägg den 16 mars 2012

0,3

Av Holger Åhman - 16 mars 2012 17:25

hejsan!


Sakta men säkert klättrar värdena uppåt, önskar det gick lite fortfare bara! Men vi har fått permis på dagen iaf och det får vi imorgon också. Inatt sover jag och pappa på sjukhuset. Jag är trött av antibiotikan och både igår och idag sov jag hela förmiddagen.


Men på eftermiddan har vi varit ute i solen! Åh vilket härligt väder det var, snön smälter och vi har börjat plocka in vintersakerna och snart får vi ta fram vårgrejer!


De har tagit ett prov för influensan och det var negativt. De tog också prov på rs och det var positivt men vi tror ändå inte att det är det som gjort att jag varit dålig. Då brukar man bli mer slemmig, hostig och snorig och få svårt att andas och så och så har det inte alls varit för mej.


Ikväll kanske de plockar bort en antibiotika sort och då blir det var åttonde timme jag ska ha. Det vore jätteskönt. Det finns ju nackdelar med att bli ipumpad så mycket antibiotika som vi onk barn blir. Vi kan bli resistenta och det finns ju massa biverkningar.


Snart åker jag och pappa upp igen!


kram

Skapa flashcards