Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Holger Åhman - 20 mars 2012 18:54

Hej!


Äntligen har vi fått komma hem!! Igår var jag uppe på 0,6 och de satte ut antibiotikan och skrev ut oss från avdelningen. Det var ny provtagning idag för att se om jag kan börja med några cellgifter igen. Värdena klättrar! Bara netrofila som är sega fortfarande...0,5 idag och de satte in mej på lite tabletter iaf. En och en halv istället för fem idag. De vill ta nya prover på torsdag igen för att se så jag inte åker ner i botten igen.


De ville dock inte vi för jag ska få åka till farmor och farfar! men det gick bra att vi kom på fredag ist, vilken tur! Hoppas jag får vara ute och busa mycket, jag behöver mycket friskluft nu när vi varit inne så många dagar. Å massa spring i benen har jag!


Jag åkte med mamma och Alva till Kulturmagasinet på eftermiddagen. Det var toppen, de hade lite sång och pyssel och sedan kom min kompis Hugo dit! Oj, va glad jag blev och va mycket spring i benen jag hade!


Det börjar bli lite jobbigt med stick i fingret igen nu när det varit så många stick. De har ju tagit prover varje dag nu..men snart kan de börja glesa ut igen och då blir det säkert bättre.


Imorgon blir mamma hemma med Alva medan pappa åker och jobbar. Han kunde åka iväg idag också...sen blir det mammas tur torsdag och fredag.


kram kram



Ovido - Quiz & Flashcards