Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Holger Åhman - 28 mars 2012 12:06

Hejsan!


Igår var det provtagning igen. Det gick bra men var jobbigt att ta stick i fingret. Jag vill inte längre, men så fort det var gjort så var jag glad igen! Det gjorde ju inge ont. Jag gick till lekterapin och Maria som jobbar där hade stick i fingret skola med mej igen. Det var jättebra, vi leker med alla djuren och tar prover på dem och de är sååå modiga och det går sååå bra för dem så det kommer det göra för mej med på måndag tror jag!


Idag var vi en stund till dagis och hälsade på. Det är härligt nu när snön är borta och man kan vara i sandlådan igen. Det är mycket grus kvar på gården och jag skottade och körde bort det i skottkärra. Jag vill ju att de ska kunna ta fram cyklarna!!

Om det inte blir någe mer vattkoppor där tills på måndag så kan jag börja gå lite mer till veckan, det vore ju toppen!


Mina värden såg iaf bra ut och jag fick lite högre dos igen.


kram och hej!

Ovido - Quiz & Flashcards