Alla inlägg under mars 2012

0,5

Av Holger Åhman - 5 mars 2012 19:05

Hejsan!


Idag har det varit provtagning och det gick bra att ta stick i fingret. Sedan blev det lekterapin och jag busade loss. Jag hade bara 0,5 i netrofila så de har halverat min dos den här veckan och så hoppas vi att det stiger tills måndag. Vi får vara lite försiktiga nu och inte utsätta mej för allt för mycket smittorisker. Men på dagis går det ju fortfarande vattkoppor så där kommer jag inte vara ändå. Men hälsa på kanske en stund när de är ute!


I helgen träffade jag mormor och morfar och sedan var jag och alva hemma med pappsen medan mamma var på äventyr och hälsade på Malin. Jag var sååå avundsjuk och ville träffa Loke juh! Men han var inte hemma så jag missade inte allt för mycket. 


kram kram 

Av Holger Åhman - 2 mars 2012 13:20

Hej!


Idag har vi haft pannkaksfest! Jag har gjort det så bra och suttit på min stol medan mamma fick klippa mej så det måste vi fira. Då fick jag välja lunch och det blev pannkaksfest så klart!


Vi har varit och gjort ärenden idag, handlat mat, tankat och sånt. Alvas tänder uppe har börjat komma fram ordentligt nu så hon är på mycket bättre humör. Strålar som en sol som hon brukar. Det har varit krångliga nätter länge då tänderna spruckit fram men nu verkar hon inte ha lika ont. Jag är snäll och när Alva gråter gör jag titt tut eller något annat som hon tycker är roligt så hon blir glad igen.


Här har vi pannkaksfest och jag är nyklippt.

      


Hoppas ni får en trevlig helg allihop!


kram

Skapa flashcards