Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Holger Åhman - 6 maj 2012 08:01

Hejsan!


Imorgon åker vi mot Umeå, det blev nya bud igen så jag ska sövas på tisdag ist. Det har vi gjort många gånger så det kommer gå bra. Lite läskigare blir det nog tiden efter, när vi ska vänta på provsvar, även om vi VET att det kommer se bra ut! Jag kommer sluta med cellgifterna efter att vi fått alla besked att allt ser bra ut. Lungröntgen såg bra ut iaf! Det hade vi väntat oss också, det är mest en rutingrej att de gör röntgen. Efter avslutad behandling tar det 6-8 månader innan mitt immunförsvar är återställt och det kan nog bli en läskig tid, inte så mycket för mig men mest för mamma och pappa. Eftersom jag kommer ha dåligt immunförsvar kommer jag förmodligen bli sjuk ganska mycket och det var ju så allt började, när vi upptäckte min cancer. Så symptomen kommer vara lika men den här gången är det andra orsaker till mitt dåliga försvar!! Tur att sjukhuset finns kvar och att vi kommer fortsätta att ta prover.


I fredags var det en grävare här! De har fyllt igen gropen vi gjorde för att göra garage. Vi har inte så mycket krafter kvar nu så vi känner inte att vi orkar bygga något garage, vi får satsa på att komma igen ist efter allt som varit! Så här ser det ut nu! Det ska bli gräsmatta och mer plats för oss att leka på!

   

Ovido - Quiz & Flashcards