Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Holger Åhman - 8 maj 2012 14:59

Hejsan!


Nu är jag vaken igen och det är full fart på mig. Vi får snart åka hem, de har tagit nya prover igen och tagit bort nålen. De har tagit ryggmärgsvätska och benmärgsprov som de ska titta på och jämför med hur det såg ut den mörka hösten 2009. På bilden för lungröntgen ser man även mitt hjärta och det har en lite rund form och därför vill de göra en extra koll på det i Sundsvall. Ett ultraljud för att se att det är friskt och klappar som det ska!


Här är jag på Mumin, jag fick välja leksak innan jag sövdes och de visade mig hur det skulle gå till.

       

 En puss av syrran när jag nästan hade somnat in..

   

zzznark


Här är uppvaket

   


Vi hade sån tur så idag är det mellanmåls dag igen och vi barn fick göra egen pizza och efterrätt! Alva var också med.

   


På hemvägen ska vi stanna i Övik och hälsa på några släktningar som vi inte träffat på länge, det ska bli jätteroligt!!


kram kram

Av Holger Åhman - 8 maj 2012 09:36

Hej!


Då var det dags för sövning, klockan tio ska vi ner. Jag har fått salva och plåster på ryggen, tagit alvedon så jag inte ska ha så mycket värk när jag vaknar. Igår satte de en nål i armen och jag fick välja färg på bandaget och valde rött! Jag är så stolt!


Sen har jag träffat en kompis här, en tjej som är fem och vi lekte hela kvällen igår. Eftersom det var måndag så kom clownerna och hälsade på! Tidningen skulle göra ett repotage och de var inne på mitt rum och tog en massa bilder, så det ska bli roligt att se.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards