Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Holger Åhman - 24 juli 2012 19:45

Hej!


Här i familjen är det magsjuka som går, mamma och Alva har kräkts som tusan inatt och även idag. Vi som skulle till Övik på släktträff och hade sett fram emot det. Men det blir säkert fler gånger.


Jag och Alva fick vara hos mormor och morfar en stund så mamma och pappa fick sova lite. Pappa har sprungit och torkat kräk som en tätting, men verkar klara sig ändå! Jag har inte heller blivit sjuk än så vi håller tummarna att jag ska klara mig.

Imorgon är det läkarbesök och provtagning. Vi ska till Joakim eftersom Catharina har semester. Jag har en massa utslag på kroppen som vi behöver kolla upp och sedan är det vanliga kontrollen föra tt se att mina värden fortsätter i rätt riktning.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards