Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Holger Åhman - 31 augusti 2012 13:22

Hej!


Vi har haft en bra vecka, iaf jag och Alva. Mamma är febrig och förkyld och missade sin tripp till Åre i helgen men hon har ju lyckan att få vara med oss ist   


Jag mår bra, förkylningen gick över helt av sig själv! Inget sjukhusbesök alls behövde vi. Tänk att man kan vara så glad över att få vara "vanligt" sjuk! 


Jag har varit på simskola för första gången. Jag och Thea går tillsammans och det var så kul! Jag lyste som en sol hela tiden och när vi kom hem ville jag åka på simskola igen dagen efter! Jag tjatade så mycket om simskolan så igår var jag och pappa iväg till badhuset och badade iaf. Det var toppenskoj, jag älskar att bada. 


På tisdag är det dags för Clownen Daff Daff uppe på lekterapin och jag längtar jättemycket. Det var längesedan jag var där nu! 


kram kram

Skapa flashcards