Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Holger Åhman - 3 oktober 2012 19:57

Hej!



Idag var vi på sjukhuset hela förmiddagen. Först tänkte vi heja på Birgitta och Maria på lekterapin men ingen av dem jobbade idag så jag och mamma lekte en stund där själva innan vi gick ner till avdelningen för att sätta oss i väntrummet. Jag skulle göra ultraljud och ekg på hjärtat och sedan läkarundersökning och provtagning. Det gick bra alltihop, förutom att det blev tok med första sticket i fingret så jag fick göra ett till..inte det roligaste tycker jag men det gick fint tillslut.  


Vi fick besked direkt att allt såg bra ut med mitt hjärta! Skönt! Det är vissa cellgifter som påverkar hjärtat och har man otur så kan funktinonen bli nedsatt. Jag har inte fått så mycket av just de cellgifterna som påverkar hjärtat så det är ju himlarns skönt. Och det klappar som det ska!


     

Ovido - Quiz & Flashcards