Alla inlägg den 9 mars 2013

Av Holger Åhman - 9 mars 2013 08:45

Hej!


Nu har vi varit på Nalles Resa, det var en superhärlig helg och vi var faktiskt friska allihop! Hann precis hem innan nästa sjukvecka kom med magsjuka och influensa på Alva och pappa. Men jag har klarat mig den här gången!


Vi var på Skansen, Akvarium och spårvägsmuseet. Loke och hans familj var också med! 


Sen har vi lekt här hemma, byggt koja och haft det bra. Jag har varit på läkarundersökning igen och provtagningar som hittills ser bra ut. Nu ska jag på öron, näsa, hals då jag har vätska bakom örat som inte vill försvinna. Sedan funderar de på att operera bort mina polyper och halsmandlar då jag är så himla tjock i halsen. Vi får se vad det blir. 


Här väntar vi på pendeltåget till Skansen!

   


Pappa har det bra på Hotellet.

 


Sedan har det varit bus som vanligt här hemma!

     

Ovido - Quiz & Flashcards