Alla inlägg den 10 november 2013

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej!

Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det är många andra barnfamiljer här och jag och Alva har redan hittat massor med kompisar som vi leker med. Vi badar hela dagarna och vill inte göra nått annat! Fast jag har så mycket exem som kliar så jag har måsta vilat lite för att det ska läka ihop och sen har jag fått ont i örat också så jag badar med propp i örat nu och får inte dyka så långt ner. Men det är redan bättre! Vi har väldigt dålig uppkoppling här så det är svårt att lägga upp bilder, men det kommer så småningom!

Skapa flashcards