Alla inlägg den 14 november 2013

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!


Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några av dem hängde med på resan. Olle och Emil är tvillingar som är 12 år och de är superschyssta grabbar som leker med mig och Alva. Sedan har jag några i min egen ålder också som jag leker med. Vi leker kull på kvällarna och springer och jagar varandra tills jag är helt slut. Vi har varit på ett akvarium också som finns här och kollat på stora bautasköldpaddor, hajar och annat. Viggo, Ville och deras familj var också med. Idag ska vi bara in till stan en sväng och köpa smoothis, finns jättegoda där!          


Skapa flashcards