Alla inlägg den 29 juni 2011

0,2

Av Holger Åhman - 29 juni 2011 09:36

Hej!


Solen skiner idag igen, vi ska åka och hälsa på Astid i deras sommarstuga på Alnön. Kanske blir det ett dopp i havet! Jag har nyss smörjt in kroppen med skyddsfaktor helt själv...ser ut som ett spöke...helvit!! Tar ofta lite för mycket...  


Jag är ute och badar lite själv på altanen...mamma var tvungen att göra lite ärenden och då hörde hon från altanen...aaarrrgghhgg...den där mamman är så trååååkig!! ååååååhhhhggg. Hi,hi...


Var på provtagning igår och mina netrofila låg bara på 0,2....så nu har jag i stort sett inget immunförsvar. Vi får vara försiktiga. De vet inte riktigt vad det beror på så det blir nya prover imorgon och inga mediciner tills dess. Det kan vara nån infektion på gång då mitt crp låg på 10 så de vill hålla koll och se vart det tar vägen. Om jag får feber nu är det direkt till sjukhus som gäller. Men jag är pigg och glad och leker som vanligt!


kram

Ovido - Quiz & Flashcards