Alla inlägg under februari 2013

Av Holger Åhman - 18 februari 2013 17:40

Hej!


Idag är alla i familjen hyffsat pigga iaf, de vuxna jobbar och vi barn är på dagis:)

Vi firade ändå alla hjärtans dag så mycket vi kunde, gjorde en mysig pick nick i vardagsrummet. Jag och mamma gjorde middag med kladdkaka, fruktsallad och grädde till efterrätt åt pappa och Alva. 


         


Idag kom tidningen Året runt med repotaget om mig och min familj! Det blev bra.


kram



Av Holger Åhman - 13 februari 2013 13:37

Hej!


Äntligen är jag på dagis igen, jag har varit hemma i över två veckor, feber, hosta och förkylning igen. Nu är mamma och pappa sjuka, pappa börjar bli bättre och mamma har nyss blivit riktigt dålig så hon är hemma idag och kurerar sig medan jag och Alva är på dagis en stund. Vi har inte varit till sjukhuset något än utan avvaktar, vi har snart en läkartid och nu när jag blev lite piggare så känns det lite lugnare för oss i familjen. Jobbigt när det tar om hela tiden, även om det är många barn som är sjuka nu så är det alltid en påminnelse om hur vi upptäckte min cancer. 


Till helgen kommer Loke, Gustav och Freja hit! Malin kom i måndags och ska vara här hela veckan. På lördag ska vi till sidsjön och åka pulka! Morfar fyller år så vi ska fira honom. 


Och nästa helg ska vi åka till Stockholm! Vi ska på nalles resa och jag har döpt min nalle till Loke! Här kan ni följa hans resa!!

http://www.nallesresa.se/nallarna/loke-nallesson-12192913


Imorgon är det alla hjärtans dag! Då har jag önskat mackaroner och korv!


kram kram



Skapa flashcards