Alla inlägg under maj 2013

Av Holger Åhman - 15 maj 2013 18:19

Hej!


Besöket var toppenkul! Jag var lite hängig men vi hade ändå en underbar helg. Jag, Loke, Freja och Alva busade hela helgen!


Jag bäddade ner mina gosedjur med mig när jag var sjuk.

 


Men idag är jag lite piggare och vi var ut en liten stund för att få lite friskluft.

 

Av Holger Åhman - 6 maj 2013 20:12

Hej igen!


Det har ju varit lite repotage om mig och familjen också. Kom ett repotage i året runt för några veckor sedan. 

Sedan har det varit en uppföljning i tidningen Barn & Cancer också, ni kan läsa artikeln här!


http://www.barncancerfonden.se/Behallare/Tidning/Senaste-numret/BarnCancer-213/Hur-gick-det-sedan/

Av Holger Åhman - 6 maj 2013 20:04

Hej!


Nu var det länge sedan jag skrev något. Det har varit full fart här hemma, våren börjar komma och vi är ute och leker allt mer. Det är så härligt att börja kunna sparka fotboll här ute! Lite altanbygge vid bastun är igång och på ons kommer Loke med familj och hälsar på till söndag, jag längtar! Vi ska bada tunna på fre och idag var hela familjen på himlabadet och busade. Jag har längtat dit så mycket och idag blev det äntligen av!


Jag har fyllt år och haft kalas också, mina dagiskompisar var här och vi busade för fullt. 


Till läkaren har vi varit ett par gånger och det ser fortsatt bra ut. Vi var på öron-näsa-hals idag och jag har nedsatt hörsel på vänster öra. Det kan vara sviter av cellgifterna men det kan också vara nån vätska eller nått sånt som sitter i vägen. Trumhinnan vibrerar iaf inte som den ska så vi ska komma tillbaka och fortsätta kolla upp det. 

Operation blir det av polyperna och halsmandlar, de är stora som potatisar! 


Lite om vad som händer här, jag lägger nog ut några bilder snart!


kram kram

Skapa flashcards