Alla inlägg den 25 september 2011

Av Holger Åhman - 25 september 2011 17:50

Hej!


Nyss kom Astrid och Pelle förbi och de hade Dagbladet med sig från igår till oss. Jag var visst med i den från i fredags när vi var ner på insamlingen till barncancerfonden. Vi träffade fotografen som tagit kort på mig tidigare, hon pratade med mig och det tyckte jag va jättekul! 


När vi satt i bilen på vägen hem sa jag "jag tror hon gillar och prata med mej, hon fotografen". Hi,hi...


Här är bilden.

 

Av Holger Åhman - 25 september 2011 12:58

Hej!


Till veckan är det mycket som händer. Pappa ska börja jobba 50 % och vi hoppas att det kommer gå bra. Han börjar på tisdag.


Sedan har vi hittat ett dagis där de är ute några heldagar i veckan. Tar med lunch ut också och eftersom smittorisken då blir mycket lägre tänkte vi att jag skulle få prova gå där några timmar i veckan! Det ska bli sååå spännande! Jättebra för mej att få träffa lite andra barn.


Idag har jag varit hos mormor och morfar på förmiddagen så Alva har haft mamma och pappa alldeles för sig själv!

      Mamma har rensat svamp och gjort kantarelltoast. mums!

Ovido - Quiz & Flashcards