Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Holger Åhman - 15 mars 2010 07:46

godmorgon!!


Idag är jag på jättebra humör! Jag har varit strålande glad sen jag klev upp. Febern var här och svajade upp och ner under hela dagen igår och det var geggigt runt min cvk men imorse var jag feberfri och det ser mycket bättre ut på bröstet. Å så är jag ju så mycket piggare! Vi har ballonger överallt här efter kalaset så jag nästan badar i ballonger!


Farfar var här hela dagen igår, han fick åka tåg hem tillslut då vi var osäkra på om vi måste åka upp på sjukhuset. På eftermiddagen kom Linnea och hälsade på och jag fick en jätteläcker robbot som far runt runt på golvet och blinkar och låter.


 Snart ska vi iväg till sjukhuset, jag får ta med mycket leksaker så vi har något att göra. Nu ska jag inte ha något mer Vincristin förrän om en månad! Det käns såå skönt för då slipper jag ha så himla ont.


Här är jag och leker med ballongerna.

  

Här är jag och mamma coola.

  

kram och hejj!

Ovido - Quiz & Flashcards