Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Holger Åhman - 3 mars 2011 16:55

Hej på er.....


Idag har solen lyst på oss igen och det tycker jag är härligt för det blir så varmt och skönt att vara ute och leka och det gör inget att det blir blött i snön för jag har en super bra overall som man inte blir blöt i.


Jag och mamma har varit ute och lekt i en jätte stor snöhög här utanför vi åkte på rumpan och det gick med en väldig fart för min overall är ju av galon   


Sedan var det dags för min lilla lur och sedan var det ju skidor och vad bra det gick för tjejerna (HEJA SVERIGE)

Efter skidorna så byggde jag och pappa en koja där vi gömde oss för Alva och Mamma så dom fick gå runt och leta oss.


Nu skall jag spela lite ballongspel med mamma och det blir säkert spelet 3 i rad med för dom tycker jag är roliga för jag vinner ofta..


Ha det bra Vi höres



Ovido - Quiz & Flashcards