Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Holger Åhman - 13 mars 2011 12:15

Hejsan!


Igår hade vi fullt upp. Vi var ute hela förmiddagen. Åkte tefat och gjorde pannkaka som vi åt ute på bron i solskenet. Efter att jag sovit åkte jag och mamma till Astrid och Pelle och hälsade på. Pappa fick vara hemma och förbereda inför kvällen då några kompisar kom hit och firade hans födelsedag. Pappa lagade mat och eldade upp tunnan, jag tror de hade riktigt trevligt!


Mot eftermiddagen åkte jag och mamma vidare och hälsade på Molly och hennes mamma. Jag och Molly lekte och busade, mot kvällen blev jag jättetrött och satt mycket i soffan och myste bara. Kollade på Melodifestivalen. Sen somnade jag i bilen hem så mamma bar in mig och la mig i sängen.


Nu är jag uppe och hoppar igen och mamma skjutsade mig till mormor och morfar imorse. Jag ska vara där idag.


Alva hade också klätt upp sig när pappa fyllde år.

  

kram

Ovido - Quiz & Flashcards