Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Mot Igge

Av Holger Åhman - 17 maj 2011 10:28

Hejsan!


Jag har vaknat upp och mår bra. Ingen feber eller nått annat som tillstött. Igårkväll firade vi med mormor och morfar att jag fått ta bort cvk:n. Det har gått otroligt bra ändå hittills, vi har kommit långt i min behandling nu och är tacksam för varje dag vi får tillsammans. Vi har träffat många andra sjuka barn som kämpar för sina liv, föräldrar och morföräldrar som försöker ta sig genom dagarna på bästa sätt som går. Våra tankar går så klart till alla dem och till de barn vars kroppar inte klarar kampen. Tindra är en fyra år gammal tjej från Sundsvall som vi träffade sista gången jag var på högdosbehandling i Umeå. Vi lekte tillsammans i lekhuset på avdelningen. Hon har nu somnat in och de som vill kan läsa om henne här, otroligt gripande. www.tindraskamp.se


Idag åker vi till farmor och farfar! Jag ska stanna här ett par nätter för mamma och pappa ska på en välbehövlig semestertripp. Så vi hoppas verkligen att det inte blir någon infektion eller nått efter operation för då får J-O och Annika skjutsa mig till sjukhuset i Sundvall. Det var lite dålig timing på resan men den bokades innan vi fått datum för operation. Men det går nog bra. Alva får följa med mamma och pappa.


Jag har redan börjat busa med farfar och det blir nog full fart ända till lördag då mamma och pappa kommer och hämtar mig. Jag får väl se om jag hinner blogga något...


kram till er alla!

 
 
Ingen bild

Moster

18 maj 2011 12:48

Vilken fin blogg du länkat till. Det gick inte att läsa allt på en gång eftersom tårarna bokstavligen sprutade. Att någon man inte känner kan väcka så starka känslor.

Hoppas dina föräldrar får en skön semester och att du får busa järnet i Iggesund. Skickar ett litet grattis på Erik-dagen också.

Stor kram! Längtar efter att ses snart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holger Åhman - 15 februari 2014 17:08

Hej!   I föra veckan förlorade vi plötsligt min farmor. Vi saknar henne mycket och på fredag är det begravning. Vi har skrivit några rader till henne.   Vi hann aldrig säga farväl och adjö vi trodde inte att du redan skulle dö. Men vi vil...

Av Holger Åhman - 25 november 2013 01:06

Hej!   Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker mot Bangkok och flyget hem. Vi åker tidigt på morgonen och är i Bangkok över dagen så vi får oss en liten överblick kanske av staden. Men helst är vi här och tar det lite lugnt med bad och god ...

Av Holger Åhman - 21 november 2013 14:18

Hej! Tiden går så fort här borta! Dagarna flyger förbi, vi badar, åkter moppe till lite olika ställen och igår var vi på en dagsutflykt till en stor park. Där fanns elefanter, sköldpaddor och annat skoj! Vi var på en show med elefanterna och sedan ...

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!   Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några...

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej! Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards