Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Holger Åhman - 29 juli 2011 15:31

Hej!


Nu är det full rulle för mej, men roligt är det! Jag har kommit från Resele på förmiddagen till Tunadal. Vi har badat i lilla polen på altanen, sprungit i vattenspridaren och haft vattenkrig. Nu slöar vi lite innan vi ska åka ner till tågstationen. Farfar ska hämta mej och vi ska åka tåg till Iggesund!!


Igår hade vi en toppendag på Junsele djurpark. Vi såg tigrar, björnar, kameler och en massa andra djur. Sen fanns det ett litet tivoli också och där åkte jag alla möjliga karruseller.


  Jag, mamma, Tommy och Krisina tog ett fint kort! :)   Kamelen var häftig men jättesmutsig. Jag klappade den och det dammade massor, då tyckte jag att de skulle damsuga den så den blev ren!

  mamma fick också åka lite...här är vi i parisejulet.

Ovido - Quiz & Flashcards