Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

sjukling

Av Holger Åhman - 22 augusti 2012 20:26

Hej!


Igår fick jag feber och förkylning. Jag och mamma har varit hemma idag, vi har myst, byggt lite med lera, sett på film och tagit det lugnt medan Alva fått vara på dagis. Febern går lite upp och ner men vi behöver inte åka till sjukhuset, om det inte skulle bli värre eller inte vilja ge med sig. Första febern utan cellgifter! Känns lite läskigt, vi kan inte hjälpa att de gamla oroskänslorna kommer tillbaka. Det är ju inte alls konstigt att jag blir förkyld eftersom jag börjat gå mer på dagis och har fortfarande dåligt immunförsvar utan det känns som jag klarat mig riktigt bra som inte varit så mycket sjuk under sommaren.Men det var ju precis så här det börjadeden mörka höstan 2009.

Ja, ja, men nu är det annorlunda, gäller bara att vi får uppleva att det går bra några gåner och får lite nya erfarenheter så släpper säkert oron mer och mer!


kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holger Åhman - 15 februari 2014 17:08

Hej!   I föra veckan förlorade vi plötsligt min farmor. Vi saknar henne mycket och på fredag är det begravning. Vi har skrivit några rader till henne.   Vi hann aldrig säga farväl och adjö vi trodde inte att du redan skulle dö. Men vi vil...

Av Holger Åhman - 25 november 2013 01:06

Hej!   Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker mot Bangkok och flyget hem. Vi åker tidigt på morgonen och är i Bangkok över dagen så vi får oss en liten överblick kanske av staden. Men helst är vi här och tar det lite lugnt med bad och god ...

Av Holger Åhman - 21 november 2013 14:18

Hej! Tiden går så fort här borta! Dagarna flyger förbi, vi badar, åkter moppe till lite olika ställen och igår var vi på en dagsutflykt till en stor park. Där fanns elefanter, sköldpaddor och annat skoj! Vi var på en show med elefanterna och sedan ...

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!   Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några...

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej! Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards