Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Tisdag

Av Holger Åhman - 19 januari 2010 10:37

morrn!


Jag fick behandling igår till slut. Vi va på sjukhuset från 09.00 till 17.30 då allt äntligen var klart och vi kunde åka hem. Farfar var med på sjukhuset och det var bra, vi lekte med bilar och busade. Jag är fortfarande pigg och det är jätteskönt! Vi hoppas att jag ska få vara det tills vi åker till Umeå på måndag.


Jag har inte lika ont i kroppen nu så vi tränar på att gå. Mamma och pappa håller i mej och jag tar ett steg i taget. Det går vingligt men jag tar mej frammåt! Mina värden är ganska låga så vi törs inte träffa så mycket folk men idag ska jag och farfar leka hela dagen, kanske blir det en prommenad i friska luften!


Jag hoppas iaf få träffa min kusin snart! Kanske blir det redan idag, vi får se vad som händer.


Vi lekte med bilarna redan tidigt imorse!

Jag har fått så mycket grejer när jag blev sjuk och nu under jul så jag kan inte ha allt i mitt rum! Sen så är det ju roligt att leka där det finns mycket plats att köra mina bilar.      


 
 
Ingen bild

Ewa

19 januari 2010 11:05

Hej Holger!
Kommer du ihåg dom där som var hos din mormor o morfar i somras; Ewa, Amanda, Johanna och Kalle? Jag, Ewa alltså, är kusin med din mormor.

Idag var det en annan kusin som berättade att du blivit sjuk o att man kunde läsa om dig här, så det har jag gjort nu. Du är en riktigt duktig kämpe förstår jag av det din mamma skriver! Jag tror du snart ska fånga den där busen som bråkar i ditt blod så du får bli frisk igen.

Vi skickar dig en bamsestor energikram från oss alla i Latorp och hoppas att vi ses snart igen!

Pst! En kram till din mamma, pappa o dom andra runt ikring dig oxå.

Ewa Overmeer
overmeere@gmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Holger Åhman - 15 februari 2014 17:08

Hej!   I föra veckan förlorade vi plötsligt min farmor. Vi saknar henne mycket och på fredag är det begravning. Vi har skrivit några rader till henne.   Vi hann aldrig säga farväl och adjö vi trodde inte att du redan skulle dö. Men vi vil...

Av Holger Åhman - 25 november 2013 01:06

Hej!   Nu är det bara några dagar kvar tills vi åker mot Bangkok och flyget hem. Vi åker tidigt på morgonen och är i Bangkok över dagen så vi får oss en liten överblick kanske av staden. Men helst är vi här och tar det lite lugnt med bad och god ...

Av Holger Åhman - 21 november 2013 14:18

Hej! Tiden går så fort här borta! Dagarna flyger förbi, vi badar, åkter moppe till lite olika ställen och igår var vi på en dagsutflykt till en stor park. Där fanns elefanter, sköldpaddor och annat skoj! Vi var på en show med elefanterna och sedan ...

Av Holger Åhman - 14 november 2013 03:09

Hej!   Igår var vi på utflykt, vi åkte till en ö där vi fick snorkla och titta på fiskar. Det var superhäftigt, tillslut vågade jag åka ut långt ut i vattnet och där fick jag titta på en massa skoj! Vi har träffat en hel del familjer här så några...

Av Holger Åhman - 10 november 2013 02:37

    Hej! Nuär vi iThaland. Vi har varit här en vecka och ska vara några veckor till! En hel månad ska vi vara kvar. Det ska bli så härligt! Vi har hyrt ett litet hus som ligger tillsammans med flera andra hus i ett nybyggt område i Ban Phe. Det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards