Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Holger Åhman - 5 juni 2010 12:24

Hej!


Idag har vi varit på sjukhuset igen och tagit nya prover. Det var Anita som tog emot oss och henne gillar jag! Jag fick en massa små plåster av henne som jag fick ta hem och visa pappa. Jag klarade mej på trombosyterna men då var blodet lite sämre istället så vi måste upp och fylla på det. Vi misstänkte nästan det då jag är så trött och ganska blek, sen sover jag så länge på dagarna. Jag, farmor och mamma åker upp på sjukhuset, det blir nog hela eftermiddan. Har vi tur så kanske de låser upp lekterapin så vi kan vara där och leka lite!


Pappa håller på att sätta in en dörr i en liten kur som vi har där vi kan sätta in lite grejer, typ som ett litet förråd. Det skulle vi så klart gjort för länge sedan men det är sånt där som aldrig blir av liksom...så nu kommer det kännas såå skönt att det är gjort och det kommer bli såå fint!


Sedan har vi oljat in utemöblerna så nu ser de fräscha ut igen! Jag måste sätta ut lite bilder sen på allt fint vi gjort! Å ikväll ska vi grilla! Gotti gotti...vi har köpt hem både kött, korv och räkor så det blir en riktig festmåltid.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards