Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Holger Åhman - 6 juni 2010 17:09

Hej!


Idag har vi tagit det lugnt, vi har inte behövt vara på sjukhuset idag så det är skönt. Vi var upp och fyllde på blod igår så nästan hela dagen blev på sjukhuset. Imorgon blir det en heldag igen. Då ska jag få benstick och eftersom jag fortfarande är låg i värdena så måste vi ta prover och få svar på dem innan jag kan få någon behanling. Trombosyterna måste ligga över 50 så kanske måste vi fylla på dem först.


Vi skulle igentligen på kalas idag för att fira Molly men vi fick stanna hemma då mina värden är så låga och Molly är förkyld. Men om mina värden blir bättre i veckan så hoppas vi kunna åka ut och fira henne!


Vi har grilla på dan, korv och marinerade räkor. Jag valde räkorna, det är jättegott tycker jag! Pappa har åkt till Iggesund fram och tillbaks så jag och mamma är hemma nu på eftermiddan. Vi har tagit en prommenad och nu tittar vi på lite barn tv. Jag är jättetrött och vill sova men jag måste försöka hålla mej uppe en stund till så jag sover inatt.


Hoppas ni alla haft en härlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards