Alla inlägg den 8 juni 2010

:-)

Av Holger Åhman - 8 juni 2010 10:32

Hej!


Idag är vi glada för mitt netrofila värde var 1,2 igår! Det har inte varit över ett på jättelänge men nu kan jag få mina mediciner igen! Vi får hoppas att jag klarar av dem och att det kan hålla sej uppe fast jag får lite tabletter nu.


Allt gick bra igår, jag sov i nästan tre timmar på sjukhuset efter bensticket. Sen var det full fart igen, jag och mamma var och hälsade på mormor och morfar på kvällen.


Ikväll ska mamma på bio, pappa skulle spela lite fotboll men är så himla stel i kroppen idag efter gårdagens pass så han blir hemma med mej istället. Det är inte lätt att vara vältränad   


Idag hoppas vi att de ringer från Umeå så vi får veta mer om svaren på benmärgsprovet de tog sist vi var där.


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards