Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Holger Åhman - 17 juni 2010 21:51

God kväll!


Idag blev det sen bloggning, jag har varit uppe och sparkat boll till halv nio. Det är såå kul! Jag börjar få så pass bra balans att jag kan klara att hålla balansen medan jag sparkar...eller föser...iväg bollen. Jag kanske blivit inspirerad av fotbolls VM som går rätt flitigt på tv just nu.


Idag har vi varit och tagit prover, allt såg bra ut utom netrofila som inte riktigt vill hänga med. Hade iaf tagit ett snäpp upp till 0,4..men fortfarande inga mediciner och försiktigt med att träffa folk. Vi får tvätta noga vid min cvk också nu så det inte kommer in några baciller.


Idag fick jag en båt av pappa, jag har badad med den i badkaret. Den har en liten motor och kan köra runt runt. Medan jag kör med den vill jag att mamma eller pappa ska sitta och blåsa såpbubblor på sidan men jag får nog lära mej göra det själv snart, det finns tydligen gränser för vad man kan kräva!?


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards