Alla inlägg den 1 april 2010

Av Holger Åhman - 1 april 2010 18:48

Hej!


Nu är jag färdig med sköljningen! Känns skönt. Nu slipper jag alla sladdar och jag kan leka som jag vill. Jag är trött och har velat sova sen fem men mamma och pappa försöker hålla mej vaken en stund till. Mamma ska sova på patienthotellet inatt så jag och pappa sover på avdelningen. Imorgon åker vi så fort vi ätit frukost.


godnatt!

Av Holger Åhman - 1 april 2010 16:12

Hej!


Nu har jag snart sköljt klart, mina värden var nästan nere dit de ska för att vi ska få åka hem senaste provtagningen så ikväll borde jag vara klar. Vi sover nog ändå kvar här inatt så vi slipper köra i mörkret. Imorgon tänkte vi stanna i Sollefteå och hälsa på min gammelfarmor! Det blir roligt, det var så längesedan vi träffade henne. Efter det åker vi vidare till Gåsnäs, där bodde gammelfarmor innan hon flyttade in till stan. Nu i påsk ska mormor, morfar, moster Malin, Gustav och Gustavs föräldrar vara där så vi ska stanna till där på vägen hem och hälsa på.


Jag är fortfarande ganska pigg, är lite tröttare idag och vill inte äta något men leker fortfarande bra och försöker gå så mycket jag kan. Vi får hoppas att jag mår skapligt imorgon också om vi ska träffa folk! Blir bra att få komma hem till påsk.


kram och hejj!

Ovido - Quiz & Flashcards