Alla inlägg den 9 april 2010

Av Holger Åhman - 9 april 2010 08:58

Godmorgon!


Idag hoppas vi att jag ska kunna ha barnvakt. Mamma och pappa ska på begravning och jag ska inte följa med. Vi ska strax in till sjukhuset och ta prover så får vi se vad mina värden visar. Mormor och morfar har lovat att vara med mej men de är lite krassliga i halsen så vi får se om det fungerar.


Jag är trött idag igen, sov himla dåligt inatt igen så nu har jag lagt mej för att sova lite så jag är lite piggare när vi ska till sjukhuset, det blir så jobbigt annars.


Igår fick jag träffa katterna hos Kristina och Tommy! Vi var där nästan hela dagen och jag lekte och grejade. När jag blev hungrig drog jag upp tröjan och visade slangarna och sa MAAT! Jag börjar bli van att få mat i sonden   


Hoppas ni får en trevlig helg alla!

Ovido - Quiz & Flashcards